Wipeout och Ballar av stål!

Hahahaha jag dör av garv, har nyss sett klart "Ballar av stål" vilket är en av dom roligaste och sjukaste program jag sett! Haahahhaahah! xD
och innan det så tittade vi på "Wipeout" som också är rätt underhållande faktiskt,hihi!
Så detta har varit en riktig slapp tv kväll, sköönt!

Och nu är lilla jag så himla himla HIMLA..glömde jag säga himla(!? ) trött ;) hahhaa!*min och matildas lilla grej (röv,röv och åter röv...glömde jag säga röv!?) hahhahahahaha* Så nu ska jag i allafall krypa ner i sängen och stoppa hörlurarna i öronen och sätta på Tokio Hotel och bara njuta!
Har haft så svårt att somna nu senaste tiden men med THs musik i öronen går det som en dans;)

Vi hörs imorgon älsklingar!
Då ska jag typ runt halv 12 åka till mina otroligt saknade bunnies Malin och Louise och sedan ska jag typ spendera resten av dagen med dom! :D

Puss och godnatt!//Juju♥



*Slängpuss ;)*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0