Uppdatering kallas det X)

Sorry alla söta läsre !
Har inte suttit vid datorn sen sist jag bloggade ! Bloggar faktiskt varje gång jag sätter på datorn. Fast Juju har ju varit inaktiv hon med . Men hon har ett liv att sköta, jag med. Men nu är jag här. Just nu är Juju i huvudstaden och kollar på Tokio Hotels konert. Den är kanske slut nu men det har nog varit kul för henne ! Själv är jag inget fan av dem, gillar bara typ 3 låtar ev typ 5 skivor, så nja får dem som resention (stvaning?) Träffar henne i morgon . Ska till min pappa i gränby då. Kanske skulle träffa Juju efter skolan. OM hon kommit ihåg det och inte dubbelbokat sig med Malin och Lousise, dem hon är med på konerten idag. Idrott och Bild blir det bl. a i morgon :D Helt okej. Ska ta och städa färdigt mitt brum och dusha sen blir det sovdags. 


God nattsen // Bibbi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0