Ucsh, Fy & Blä

Matteprov i morgon, kan allt men ändå man blir så stressad. llätt kapitel igentligen men man känner sån press för att ordet ''prov'' sitter efter ''matte''. Orkar verkligen inte. Och sen har både jag och Juju ett ''härligt'' No prov om en vecka från i dag. som vi fick veta om i dag! Förbannade No-lärare. Vi ska ha ett prov på allt från ''atomer - kemiska föreningar- markens metaller- andra metaller och sen var det något med blandningar,lösningar och någon sorts j*vla slem! Man ska läa på från sida 15-72!!!! Fatta vad mycket, på en vecka !!! Ucsh just nu.

 Idag har jag och Juju varit i skolan ( sama tjat varje dag ).
Vi har gjort vadå?? Ingen aning faktiskt?!? Men det var meningen att Jag skulle åka hem till henne efter skolan, men hon kunde inte så vi ska till henne i morgon, ist :) Igentligen skulle vi varit hos henne i dag och mig i morgon, men jag tar helldre bort dagar som är hemma hos mig, för det är roligar hos Juju. Hahaha vi ska kolla på Desperate House wifes (nya avsnitt som inte visats ännu, känner mig såååå hääär ''cooool'') på henens lap top. Min snälla faster har nämligen skickat dem från öland, där hon bor ända hem till mig! Hon laddnar ner ALLT!! Och själv vet man inte vart man går in x) Hahahaha kan det vara den där sidan som hette något med pirater?!? Hahaha har nog aldrig laddat ner något, olagligt, känner mig ''stolt'' lr något? Nej allt olagligt skickar jag till Faster :) Vet att ni bryr er sååååååååå häääääär mycket om det, men har faktiskt inget att blogga om! Jag ska faktisk berätta att det är pinsamt att ramla når en kille från ens paralellklass ser ! Sen blir det ju pinsammare när har säger typ några timmar senare, när man är på väg bort från skolan
- Hahaha, fint du ramlade i morse!
och sedan kastar en snöboll i ens huvud och då man nästan ramlar igen. Inför ännu fler folk!
Känner att detta var en händelselös dag!
Nu tänkte jag sova, snart!

// Bibbi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0