Tjena, Hejsan :)

Hahahahaha, satt just med Juju i telefonen i 45 minuter ! Shit jag ringde till hennes mobil hemmifrån. AAAAAHHHH, det är nog jag som får betala telefonräkningen den här månaden :) Hahaha nej men shit mitt i allt sa Juju
- Blir det inte vääääääldigt dyrt nu? Ja ba
- Vilket då? Hon ba vi har pratat rätt länge nu :) Jag kollade på telefonen
- Aaaaaaahhhh shit vi har pratat i 45 minuter det kommer kosta flera hudra (överdrev en anning men men) Sen skyndade vi oss att lägga på :) Hahaha vimsigt inlägg eller något.

Idag har jag varit i skolan och träffat Juju. Henne har man ju inte träffat på länge, typ ungefär 6 DAGAR !!
Men det var en ganska ''kul'' dag. känndes inte så jobbigt med skola. Vi har typ lyssnat på musik och flummat runt. Kul att träffas igen :) Efter skolan åkte jag till mammas jobb (på väg hem till pappa) och jag fick min ''månadspeng'' och så fick jag Basiron ( Asså det var jag som sa att jag ville ha det). Sen slutade mamma precis när jag skulle gå till bussen och då kom jag på att hon skulle få den stora äran att skjusa mig x). Så det gjorde  hon 8) Sen har jag pratat med Juju i telefon medans vi båda satt vid datorn och sånt. Men nu ska jag plugga till matteprovet jag har på Onsdag :( Bläääääääää, men jag vill få jättebra resultat. Kan verkligen allt by now men vill verkligen naila (hur det nu stavas) det. Sen har jag ju jäääääättemkt franskaläxa. Ska kunna böja typ 15 verb i 9 olika former, Kul INTE!! Som ni kan läsa är jag upptagen i kväll, så blogga, det kommer sen x) Juju ska blogga senare idag, i think. Kolla in hennes blogg hon har frågestund som startar kvart över sju (19.15) :) Passa på att fråga henne om saker ni undrar om henne :)
www.johannaspalatz.blogg.se

// Bibbi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0