Smile :-)

Hej gosebjörnar!

Idag har jag varit i skolan, inte så värst intressant men inte så jobbigt heller!

Efter skolan skulle ju jag ha varit med Juju, men hon var så trött så hon orkade inte :( Men det är ju förståligt, hon var på TH konsert i går kväll och det blev ganska sent. Hon kom hem på ”natten”. När jag kom hem så tittade jag lite på tv och åt mellis. Sen har jag kollat på film, Another Cinderella Story, den var jättebra! Den handlar om, en tjej som heter Mary. Hon älskar att dansa och en känd dansare/sångare börjar på hennes skola. Sen har hon ju självklart en elak styvmor och elaka styvsystrar. Rekommenderar starkt filmen. Måste verkligen fixa så jag kan ladda ner filmer på datorn! Tråkigt att inte kunna det. Just nu sitter jag och lyssnar på musik, spotify såklart J. Efter det så mejlade jag rektorn på Vaksalaskolan, ska söka till dansklass. Har planerat det ett tag, men jag kom på det när jag såg filmen, som nämligen handlar om dans :)

Nu tänkte jag gå in på bloggar och Facebook // Bibbi♥

ps. Kommer börja lägga ut bilder typ i morgon, våran kamra har spel, låter som den ska sprängas i luften , linsen öppnas inte osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0