Jujus planer för veckan!

Måndag: STUDIEDAG! :D Träffa Malin och Louise som också är lediga, vi ska på stan till sångpedagogen b.l.a och piano! Sedan ska vi även skriva lite mer på låtarna och ha kulkul!
Kanske träffa Bibbi om det hinns med!?

Tisdag: Först till skolan på förmiddagen en stund, sedan åker jag och min lilla familj till FUNÄSDALEN och stannar tills söndag! (Vi ska dit till några vänner som också egentligen bor här i uppsala men som har stuga där och nu har vi planerat detta ett tag och ska bo där i några dagar nu och åka slalom och ha det riktigt kul och mysigt!^^)

Onsdag: LEDIG-FUNÄSDALEN!

Torsdag
:LEDIG-FUNÄSDALEN!

Fredag:LEDIG-FUNÄSDALEN!

Lördag:FUNÄSDALEN!

Söndag: Kommer hem till uppsala, Sjunga på ett dop med mina bunnies Malin och Louise(fast det blir nog troligen inte så, för vi hinner nog inte hem så mina duktiga tjejer får köra själv för en gångs skull:/:'(..)

Ja det var min lilla kommande vecka, kanske inte så intressant för er!:P
Men tyvärr som kommer jag inte vara så aktiv i bloggen nu när jag åker på tisdag, eftersom att det tyvärr inte finns något internet där uppe :( Men jag hade nog ändå inte varit särskillt aktiv i bloggen för jag kommer nog inte ha tid att sitta vid datorn, inte på dagen i alla fall för då svischar jag ner för slalom backen;) Sen på kvällarna lär de ju bli familje mys och dylikt..

MEN(!) jag kommer ju att blogga nu som vanligt tills jag åker på tisdag iaf!:)
Nu ska jag börja packa  lite smått samtidigt som jag är inne på spotify och lyssna rpå Tokio Hotel ofc!♥

Vi hörs senare, ha en mysig söndag! Kraam//Juju♥

En bild på mig från globen förra torsdagen innan TH konserten :)

Kommentarer
Postat av: johanna

går du hos sångpedagog ? :D

2010-03-14 @ 20:16:16
URL: http://bbarajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0