Hjärnskakning!? ;)

Moshi!♥

Haft en bra måndag? Det har jag, eller ja nästan hela dagen, hela dagen framtills vi slutade skolan
och nu tror ni väll att jag är helt knäpp eller något för det är ju typ höjdpunkten på dagen när man slutar skolan ;)

Men haha nej för då började jag, Bibbi och tobias cp:a oss och helt plötsligt bankar han ihop våra huvuden i varandra (asså mitt och Bibbis) så båda har världens största bula i pannan typ,
efter det började både jag och Bibbi få as ont i huvudet och jag kände de som att jag skulle spy när jag skulle gå på bussen men nu mår jag bättre..! ^^ så jag började tro och min lärare trodde typ att jag hade fått hjärnskakning men mår som sagt bättre nu så det är nog inte så hoppas jag, huvudvärken har inte gett sig helt än men har vilat hela eftermiddagen och läst min nya frida tidning b.l.a!

Och nu har jag nyss käkat middag :)
Nu ska jag passa små brorsorna Lucas och Filip.
Måste även plugga sönder mig till NO-PROVET imorgon -.-

Vi hörs om en stund, ha de bra! Puss//Juju ♥


Jag och lucas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0