Hemma och är ap trött!

Hej hej! Nu är jag hemma :)

herregud vad jag är trött, märks att jag inte är riktigt pigg.
Haha har fan nyst och hostat hela dagen..hahahahha! Idag fick vi tillbaka vårat engelska prov och jag hade 111 av 120 så jag är rätt så nöjd!:) Men skolan idag har väll inte varit så speciell..
Det ända jag gör är att tänka på Bill. För det är det enda jag gör precis hela tiden..
aaaaw I miss you baby!♥

Och nu sitter jag här och lyssnar på spotify och just nu är det "Zoom into me" ååh blir fan helt tårögd!
"when you can´t breath i will be there, Zoom into me! Come closer and closer....♥"


Nej, fyfan! Nu måste jag babbla om nått annat för annars kommer tårarna börja spruta igen...
Men vi hörs snart...håller på att fixa bilderna från konserten som kommer upp strax.


Hoppas ni haft en fin måndag!
Kyss // Juju♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0