Hemma :-)

Hejsan,
nu är jag hemma som sagt. Har varit i storvreta och hjälpt min farbror och hans gravida tjej att flytta. Dem flyttar till storvreta alltså. Det tog bara en och en halv timme. vi trodde att det skulle ta typ minst 3 timmar. Lite senare i dag ska jag ha konsert. jag sjunger ju i en ''kör''. Hatar namnet kör, det låter så här tåntigt :) Skit samma jag är ju lite töntig kan man väl säga x-) Vi sjunger låtar från musikaler bland annat Memory (stav?) från cats.
Vi sjuger typ hundra hänns det som. Efter det kommer Hanna hit och sover här. Vi blir själva för pappa skulle bort. han kommer väll hem sent antar jag. Lyssnar på sptify så här kommer en topplista.

1. Baby - Justin Bieber
2. 3 - Britney Spears
3. In yor shadow i can shine - Tokio Hotel
4. Zoom into me - Tokio Hotel
5. Try sleeping with a broken hart - Alicia Keys
6. Emire State Of mind (part II) Broken Down - Alicia Keys
7. Suddenly - Ashley Tisdale

Jag vet att jag hatade TH förut men nu tkr jag att dem är bra :)

Ha en fin Lördag // Bibbi♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0