Godnatt!

Nu ska jag (Juju) krypa ner i sängen och sussa, är vansinnigt trött.
Men först ska jag måla klart mina naglar som blir hallonröda/rosa =)

Ja ni vet ju redan vad jag gjort idag så ingen ide att berätta det, för i tidigare inlägg skrev vi ju
att jag varit med Bibbi idag efter skolan och vi har haft det asmys :)
Imorgon ska jag först till skolan, sen ska jag hem och städa samt packa tills jag ska till min pappa på fredag
och sen på kvällen ska jag till lindex där min mamma jobbar för det är VIP kväll och det är därmed 25% rabatt på ett helt köp! Så kom till Gränby centrum imorgon people, det är mellan typ 18.00 och 21.00 :)

Nu ska jag fixa klar naglarna, hörs imorgon!
Sov gott♥

Haha såhär många klubbor hade jag och Bibbi varförsig när vi "pluggade" idag ;)
haha men gott var de, vi har helt enklet blivit beroende av dessa klubbor nu, mmh:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0