Godmorgon!

Godmorgon godmorgon!

Hur mår ni? Själv är det rätt okej, synd att jag är så jäkla dunder förkyld och mår illa som en gris :S
baaajs.... men det är konstigt hörrni, innan Tokio Hotel konserten så var jag förkyld från och till i typ lite mer än en månad! Och ett par dagar innan konserten och allt var på top och jag längtade som sjutton till både Bill och hela tokio hotel..konserten var ju så grym, ja för jag mådde som allra bäst på konserten och har nog aldrig varit¨
så lycklig som då¨! Snälla ta mig tillbaka, ta mig till Bill!:(<3
Men anyways så nu efter konserten så är jag back on track, ja jag är alltså förkyld och sjuk igen...
rätt lustigt..men det är bara så, jag klarar mig inte utan TH!


aja, idag är det måndag och jag har nyss gjort mig iordning för skolan, ska alldeles strax springa ut till bussen.
Men först ville jag bara önska er en trevlans dag ;)

Vi hörs efter skolan! Puss//Juju♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0