Godmorgon!

Godmorgon allihopa!

Nu sitter jag i soffan med laptopen och har nyss ätit frukost!:)
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan fixa mig + naglarna och sedan förbereda lite inför imorgon!

Dagens planer: runt senast 11.30 så åker jag till Malin och Louise och vi rör oss in mot stan nån gång runt typ 13-14.00 :) Sen ska vi kanske gå där en stund och sen ska vi senare till sångpedagogen och sen mot pianot Malin går på! Lär väll bli en mysig fika någonstans på stan också.

Solen skiner idag också så jag är på bra humör, lägger upp dagens outfit  innan jag åker..brillorna och konversen åker nog på idag också! THE SPRING IS HERE!♥

btw,
lite synd att jag har så fullt upp idag för Bibbi hade tänkt att vi skulle göra en ap kul grej!
haha men vi får ta de en annan gång hjärtat! :)

På tal om Bibbi så vet jag inte vad hon har gjort och gör nu idag, bloggar gör hon inte iaf ;) MEN jag ska inte säga något för jag har varit väldigt dålig på att göra det i den här bloggen också :P
Men nu jäklar är jag igång! :D


Later//Juju♥

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: okej va kul! :D Aa det gör jag. :) Går du på folkuniversitetet? :)<3

2010-03-15 @ 12:31:01
URL: http://bbarajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0