Förbaskade skit förkylning!

Hellu sötnosar!

Just nu ligger jag i sängen med Lap-topen på magen och skriver lite'på en ny låt..
hihi de blir nog rätt så bra, känns som om det flyter på bra! Ni får höra på måndag Malin och louise ^^

Som dom flesta nog visste så skulle jag ju åkt till min pappa och familjen i mora idag,
men sen idag i skolan började jag känna mig dålig igen och så fick jag feber :(
BAJS! Ja, egentligen ska man ju stanna hemma en dag extra efter man har haft feber (som jag då hade i går) men hade tyska prov imorse, och jag kände mig pigg både igår och ganska okej imorse..
menmen! Gjort är gjort! Önskar bara att den förbaskade förkylningen kunde ge sig, men icke!
Så det blev inget mora för mig i helgen, tråkigt! Men what to do!?
Saknar er pappa ska ni veta iallafall :)

Nu ska jag hoppa ner i soffan en stund och bara mysa, sen blir det sängen.
Skööönt att det är helg nu, gissa om jag ska sova imorgon eller!? ;)

vi hörs sen, puss!//Juju♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0