Flipp !!

Åhhhhhhhh, jag försöker byta bakgrunden, men jag bara gjorde det fulare och nu är headern borta !
Guuuuud ! Juju hjälp mig ! Du har headern på datorn hoppas jag .

Nu börjar jag om, med inlägget alltså.

Hej x)
Just nu sitter jag i mitt rum. Ska städa, och ducha.
Men först måste jag göra något roligare, så jag inte dör av tråkighet medans jag städar sen.
Jag har varit i skolan, men både Juju och Linda som jag brukar vara med var sjuka.
Tyvärr så har jag bråkat med dem andra inte töntiga tjejerna i klassen jag någonsin varit kompis med. Så jag satt med Samsam, (som jag inte är osams med) på lunchen. Dem andra satt med henne så jag satt väll med dem med. Juju kommer förmodligen i morgon. x) Hoppas det !. Gulliga söta Juju som har varit/är sjuk. 

Ha det Sött // Bibbi♥

Oldie picture x)

Kommentarer
Postat av: Malin♥

sv: haha japp du får höra den sen.. Jag får nämligen inte spela upp den för någon.. Det är typ bara min familj och johanna som hört den ;P haha

kraam



BTW! Jag har pratat med Johanna... Jävla fittor som tjejer! haha asså jag driver inte, nästa gång jag är ledig eller så.. så ska jag komma till eran skola och slå ner dom där töntarna... Då är dom nog inte så kaxiga längre!! ;S haha

hatar sånna "tuffingar"!!!

Sen känner jag två väldigt bra tjejkompisar som gillar att "prata" med tjejer som har attetyd ;) haha

2010-03-11 @ 19:11:49
URL: http://bargluund.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha söta klant skalle ;)

Ska fixa headern strax, men bakgrunden blev finfin :)<33333333333

2010-03-11 @ 20:12:17
URL: http://johannaspalatz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0