Filmmys!

Har just gjort klart min nya header i min egna blogg som du higttar HÄR med lite mer uppdaterade bilder ;)
Den visar på vad och några av dom personer som betyder så otroligt mycket i mitt liv,
ja inte mig själv dårå men Bill och Tom, och musiken är något av det allra bästa jag vet :)
Säg gärna vad ni tycker :)

Ja för er som inte vet så har jag (juju) ju varit på mina absolut största idoler Tokio Hotel och min största love Bill Kaulitz konsert i globen i torsdags, den var så jäkla grym, ¨så otroligt bääst! Jag älskar dig Bill Kaulitz!

Nu sitter jag och myser i soffan med mamma och Clas, vi tittar på "luftslottet som sprängdes"
med en bunke ostbågar till det^^ mums!
har ni föressten sett den?

Om vi inte hörs mer idag så hörs vi imorgon, ha en mysig söndags kväll!♥

Btw
, försökte ladda upp del 2 nu från konserten på kvällen också + en radda andra bilder både från idag och lite andra bilder..men det gick typ inte,
för datorn och blogg.se är alldeles för dryga på kvällen...men JAG LOVAR att det kommer imorgon :)
och om ni vill se del 1 från konserten så kika då in på min blogg på länken typ högst upp i inlägget.

Puss// Juju♥

En vacker bild på min älskling som jag tog i torsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0