:)

Pruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutt!
Hahahahahaha, hade ingen ''öppningsreplik'' den här gången, så det fick bli den roligaste jag kom på :D
Idag har jag ju varit i skolan själv (resten av klassen var ju där men inte Älskade Juju). Det var tråkigt men på idrotten var jag med några söta tjejer i min klass som jag inte brukar vara med . Ella, Elsa, Madde, Malin och Julia. Och sen var jag en stund med Bernice, Aida och Felicia. Pratade lite med Linda i min klass också . Haft ganska tråkigt men helt okej för en ''dum dag''. Hela veckan kommer vara ''dumma dagar''. Det är mitt namn på dagar som Juju inte är inblandade i. När hon inte ens kan blogga :) Men så är det ju i Fjärrnäs dalen (tror det hette så). Asså det är nån skid ort som hon är på med hennes familj. När jag kom hem kollade jag på Tv och åt mellis. Nu ska jag hjälpa min syrra att packa, on ska till våra kusiner på öland i morgon med vår farmor.


 Btw, sorry att jag inte bloggat, har inte varit hemma så mycket och när jag varit har tiden gått åt till Läxor och Pluggning till Prov .

With Love Too Yaa All //Bibbi♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0