Dagens sötaste^^

Tidigare idag när jag var ensam hemma med Filip(4 år) min ena lillebror
så kom han insmygandes och så började vi prata och så bad jag honom säga "Bill Kaulitz"


Filip- Bill Kajliszt

Jag-Nej KAULITZ!^^

Filip-Kaujslizts

Jag- hahaha neeej, Kau-litz..KAULITZ! xD

Filip-Kaujslitzs, haha de låter som "kajvar "(haha han menar då alltså kavjar)


Sen gick han ut och lämnade mig skrattandes i sängen, hahaha!
Lite senare kom han tillbaka och undrade hur en "Bröjk" stavas (och då menade han såklart en BJÖRK! xD hahahaha) Han är bara för söt!

hihi jag och Filip för nåra månader sedan :P

Ja och nyss skulle ni hört mig och Bibbi i en chat på facebook:

Bibbi
-Vad var det du inte fattade?

Jag- Jag fattade inte vad det var du inte fattade..
det var det jag inte fattade..hahahah xD
Fattade du nu? :D

Bibbi- NEEJ!? :O

Tahahhahahha, jaja nu ska jag fortsätta plugga NO, de går år H-vete om jag ska vara ärlig för jag fattar inte ett piss och vi ska som sagt ha prov imorgon på sidorna 15 till 72 så jaaa..behöver jag säga mer!? ;)

Hörs senare, puss!//JUJU ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0