Bikini made by Bibbi + New Moon

Tjenmorsen, jag sitter hemma hos Juju just nu. Har precis gjort en bikini på www.nelly.com, och är med oh tävlar om ett presentkort på hela 30. 000 kr hos dem. Ska snart bli hämtad ( Max 5 minuter ), vi har kollat på New Moon filmen! Rätt bra, men han Tayler är ju grymt snygg. Hade hoppats att han skulle varit med lite mer ( har aldrig sett filmen fören nu ). Trodde att Bella skulle få lite mer ''val'' i filmen än hon får. Trodde kanske att hon skulle få välja mellan Jacob och Edward. Måste tyvärr rusa. Ska hem och titta på Desperate och lägga ansiktsmask och sån´t. Bloggar mer sen//BIBBI ♥



Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0