1:a mars och konserten närmar sig :D

Tjolahopp! :)

Idag är det den 1:a mars och jag är fortfarande hyper, snart är de torsdaaag! :D

Just nu sitter jag bara och chillar med Emma i soffan framför filmen "UPP" som vi ser på med min lillasyster Wilma, medans andra syrran Molly-My sover :)
Har varit barnvakt sedan typ 8.30 imorse men det har gått riktigt bra..
Pappa kommer väll hem runt 16.00 idag  så då ska jag nogumgås lite med mina fina tjejor Julia och Emma :)
Mycket mer händer nog inte för mig idag, ska typ bara packa väskan inför imorgon då jag åker tillbaka till uppsala!

Ikväll ska jag bara mysa med pappa i soffan och ta det lungt..
Vad ska ni göra idag?♥

Nu ska jag slappa lite till innan jag ska väcka Molly-My igen kl 14.30 :)

btw..tihi lycka till i skolan idag Bibbi och alla andra som börjar idag..själv är man ju ledig idag och imorgon
eftersom det inte går så bra tåg mellan mora-uppsala :P

Pussen/Juju♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0