trött,tröttare,tröttast!

hej hej cuties!

Just nu sitter jag i soffan med lap-topen i knät..samtidigt tittar jag  "Made in Sweden" :) Senare är de ju Glee också ;) Ska nog snart hoppa i mys brallorna och tvätta av sminket och lägga ansiktsmask!

Förlåt om jag skriver cp men jag kan säga att jag är grymt jäkla trött idag! *gäääsp*
HAr typ gäspat hela dagen, men jag har haft väldigt kul, och min arm är lite bättre idag, är inte lika svullen ochs tel men är fortfarande blå, och kan inte röra dne fram och tillbaka så det kanske är nått litet som är brutet sa min gympa lärare som också brytit där...:( Men tror inte det är brutet, men det gör fortfarande väldigt ont!
Är nog bara en väldig stukning.

aja,nog om det! Vad har ni gjort idag? Jag och Bibbi har varit i skolan:)<3
Sedan på bussen hem idag så hade jag väldigt kul faktiskt..men love is complicated...! :S

Nu börjar "Made in Sweden" igen så nu ska jag koncentrera mig på programmet.
Vad jag ska göra mer vet ni ju redan ;)

Ha en jätte fin kväll! Pussss // Juju♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0