Outfit :)

Hejsan svejsan Bibbi här.
jag tänkte berätta om min daga!
Som vanligt var det skola (känns som jag bara pratar om skolan) som vanligt. Har varit lite med Bernice, Felicia och Aida och såklart Juju <333 yuo are all in my hart! I dag hade vi alla fall idrott och bild! På bilden håller jag och Juju på att bygga ett tempel (hahaha ser verkligen ut som ett tempel) i sokerbitar ;) vi har 4 pelare och håller på att bygga en pyramidtop. Limpistoler kan vara varma, jäkligt varma). På idrotten hade vi nån bolllek ( stavning?) det var kul, men dat vart så jäkla varmt! :P  Ska snart pilla på min läxböcker , har två prov nästa vecka :P Ska åka till biva i morgon med Josefine? Erik Grönwall ska vra där! Juju ska jobba där med sina bunnies :D Ska kolla i alla fall. Där hittar ni oss båda tvåi morgon! Kl. 14.00 uppträder han! Dem säljer fika och korv kanske? Ska gå nu ;)

Ha en skön helg, det ska jag ha // Bibbi♥


lite suddig :) Dagens outefit


En bild jag hade lust att ladda upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0