Ny tillfällig header!

Heeeej hej alla underbaringar där ute :)

Nu har jag (Juju) suttit och fiffilurat lite och slängt ihop en tillfälligheader så länge.
Hinner inte fixa någon bättre just nu så de får duga så länge.. Men jag lovar att vi ska fixa en anna senare.
Bättre än ingenting, right? :)

aja, idag har jag inte gjort så mycket, har typ städat och fixat med headern och designen på min egna blogg plus denna då :) Sedan har jag snacka med Bibbi i telefon, så kul att höra hennes röst.
Vi har inte träffats  nu sedan skolan slutade :( Saknar henne men vi kanske ska ses i helgen :D

Nu ska jag surfa vidare till b.l.a facebook och bdb :)
Vi hörs! Puss & Kram // Juju♥



Kommentarer
Postat av: Bibbi

Myse, kul att höra din röst med <333 hope i´ll se yaa soon <333333

2010-01-08 @ 22:07:54
URL: http://bibbiojuju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0