Kemi á la Bibbi o Juju xD

Hey there beautiful!

Nu har jag nyss kommit in från en kall och snöig tur med våra hundar!
 Nu är jag lite små frusen och ska ta lite té, mumma ^^ Bra för min cp hals  också som bara värker..
Fortfarande förkyld alltså..

aja, idag så har jag och Bibbi i alla fall varit i skolan, haft lite blandat...Matte,Svenska (och jag hade svenska prov :S men tror de gick bra! :) Sedan hade vi även NO (Kemi) som var rätt kul asså ;) Sedan s¨å hade vi engelska som sista lektion med..

Men här kommer 2 bilder från Kemin idag :D :


Hihi söta Bibbi med våra asheta skydsglasögon, right? ;)


Haha här är våra lilla...mmh...."expriment"
Alltså ni skulle hört mig till vår lärare "mmh, haha asså varför ska vi ha dom här glasögonen..kommer det typ "POFF!!" eller? haha alltså kommer det explodera?? :S"
haha jäkla bimbo jag är..hahahhahahahah!


aja, nu ska jag stänga av datorn för idag, ska dricka mitt te nu och mysa innan jag hoppar i säng!
Ha det bäst sötisar!

Puss//Juju♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0