I'm home bitches!

Hejsan everybody!
Det är Bibbi här :) Just nu har jag precis kommit hem !
Jag har varit i skolan i dagoch haft lite halvskojj! Mitt och Jujus skåp ( vi delar på två och har kläder/väskor i ena och böcker i andra ) har ju ett lås och det fick vi inte upp i dag på eftermiddagen! Vi fick in nyckeln och så men det gick inte att vrida runt så båda blev lite sura och så men vaktmästaren fick upp det efter typ en timme men då andvände han sånhär låssprej-grejj! så vi får lov att köpa ett nytt ! Både jag och Juju är försylda! usch vad jobbigt !
När jag bli förkyld så får jag vad jag kallar ''förkyld-tårar'' ! jag kan bara få en tår när det känns som jag ska nysa!

// Kram Bibbi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0