I am proud of myself!



Hej hej bloggen!

hur mår ni då? Själv mår jag bara bra, behöver inte nämna att halsen är cp för de vet ni ju redan, ;)
aja, dagen idag har faktiskt varit ganska najs, har varit med  min fina Bibbi  all day, i skolan vill säga:P<3
hahahhaha ¨båda är förkylda så vi låter som jag vet inte vad...! aja vi hade iaf Kemi en lektion idag igen och vi labbade, kommer lite bilder senare :P

Imorgon
ska  iaf jag och Bibbi på stan efter skolan, tror jag ska  shoppa lite nytt till garderoben..mest från bik bok tror jag..har hittat mycket fint där nu :D På tal om shopping, ska sätta mig med mamma om en stund och titta mer i H&M katalogen och visa lite vad jag tänkt beställa och så, finns ju så mycket fina kläder..JAG BLIR SJUUUUK! ;)

Ahmen just det, nu måste jag även skryta lite..fick tillbaka mitt svenska prov idag. Skrev provet i torsdags förra veckan , resultatet blev i alla fall 55,5/60 så jag är väldigt nöjd! :D Fick även ett skriftligt omdöme av ett SV arbete jag gjort tidigare..mycket positivt :) Så nu kan jag känna mig stolt, feels good!
Kul att gå ur skolan sen och känna sig helt nöjd med sina betyg, kunna vara stolt över dem och framför allt kunna komma in på vilken gymnasielinje jag än väljer :)

Nu ska jag plugga lite SO och tyska, sedan blir det duschen och sedan så ska jag titta i H&M katalogen med mamma samt dricka en kopp te tror jag, är ju även andra avenyn ikväll också :D

P o k// Juju♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0