God morning, beautiful <33

Hej och god morgon alla läsare det är Bibbi som skriver. Jag har precis vaknat (ställde larm på 10.10). känner mig faktiskt inte ett dugg trött! Jag somnade vid tolv i natt så jag har sovit i 10 timmar. I min och Juju´s ålder ska man sova minst 9 timmar, så jag klarade mig bra! Jag ska strax:

 

  •  Ducsha                                                                                                                      
  • Tvätta ansiktet med bla ansiktsmask
  • Klä på mig
  • Äta frukost
  • Sminka mig
  • Fixa håret
  • Använda luren (får se vem som är den lycklige!)
  • Bädda sänge ( om jag orkar )
  • Springa över till Tilda och hämta pengar ( sålde panda tsm )
  • Plugga till Historieprov?
  • Sitta vid dator?
  • Titta på Tv?



Dem två sista blir om jag har tid över och pluggandet om jag hinner!
Nej, snart får jag väl börja har rätt mycket att göra!

Slänger in en låt strax// Bibbi♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0