Färgad ovh klar ;)

Bibbi is brunettt sååå hettt nu!
Juju hjälpte mig att färga för nån timme sen, men det såg lila/svart ut när det inte var tort (du hade Juju åkt hem) så jag fick ringa och skrika av mig på Juju <33 Tack älskling, som står ut med jobbiga mig! OchTack för att du hjälpte mig färga!
Nu är jag i alla fall ganska nöjd (förutom att jag ser ganske blek ut) men jag har ju inte smink nu heller :)
Men ni får väl se bild i morgon?? Who knows??!!??
Nu ska jag iallafall göra klart min skolaväska :)

Hörs/ Bibbi♥

Kommentarer
Postat av: Carrobabew<3

Naww tack så himla mycket sötnos! =D vissa av mina läsare är rätt knäppa faktiskt haha ^^



Men fin blogg :D,gillar din header. Kan du inte lägga ut bilder på din nya hårfärg?? :D typ före & innan ;)



Puss & kram <3333 p.s vill du vara med bland mina tipsbloggar?? :P

2010-01-12 @ 17:27:14
URL: http://carrobabew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0