Duktiga läsare ;)

Hej älskade läsare!
Det är Bibbi som skriver just nu. Jag kolla nyss vår statestik och såg att vi haft 12 besökare i dag + 21 sidovisningar (vad nu det är :D) Men vi blev i alla fall mycket glada och vill säga tack så mycket, nu vill vi ju bara blogga mera eftersom det är många fler som läser nu. För 10 dagar sen hade vi 2 besökare! och sen i förrigår hade vi 8 igår, 6 och idag 12! (två var inge bra men ni ska ju ha något att jämnföra med!)  Jag ska försöka lägga in tre inlägg per dag (Juju har också lovat det) men alla kanske inte blir med saker som hänt utan kanske nått med dagens låt/artist/album/kläddesplag/smycken eller något sådant. Nu har vi desutom pratat med den snygga bloggaren carrobabew som sa att vi skulle vara en av hennes tipsbloggar :) Så hilma gullit av henne ! Det är en snäll tjej det<333
jag har precis duchat + smörjt in mig och ska sova snart (måste upp väääääääldigt tidigt ) ska soava halv elva så det är ju inte så tidigt :P Jag ska tills kolan i morgon såklart, ska bli ganska okejj faktiskt! Man har det ju ändå ganska kul (missförstå mig inte, det är bara kul på raster!). Men idag har det varit kul att träffa alla igen :) Hahahah det var länge sen man såg Tobias mardrömmsögon!
Ska ha idrott ich lite annt smått och gott. Men ska kolla runt på lite andra bloggar nu och kanske blogga på en annan blogg :)

Natti Natti sötisar/ Bibbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0