Dagens ;)

Hej gosemysisar!
Nu har jag ( Bibbi ) hamnat vid datorn igen (: Tänke passa på att blogga lite. Det är alltid kul och gå in och skriva om sig själv, sin dag, sitt liv♥ I dag har jag såklart varit med Juju ! Vi har haft en massa ämnen, som vanligt. No, Idrott, Eget arbete och matte är några kanske hade en till lektion men jag kommer inte ihåg :P Jag sov ju som sagt hos henne (älskling)
. Vi vaknade typ halv 7 men vi gick inte upp fören yp lite över 7. Ooooouuupsiie! Hahaha vi var lite trötta, vi satt upp ganske länge och drack te :D  Det var riktigt mysigt <333 Vi kanske kan träffas i morgon efter skolan bby? Call me ( hem ) !
Nej nu måste jag säda det förbenta rummet verkligen BAJStråkigt! Men det måste göras en gång i veckan ( skulle behöva mer men jag så lite jag måste :) Jag har redan gjort läxorna både hemma och i skolan på årets första läxhjälp, låter aptöntigt men vi hade askul :D  Nej  nu MÅSTE jag börja annars kommer jag behöva städa hela mitt liv !

Ni som är mina kompisar, messa något har hänt !


Feel my love //Bibbi



Dagens låt:

börjar gråta när jag ör den :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0