Dååååålig update var det ja!

Hej hej alla fina!

Just nu sitter jag i min säng och äter kaneläpplen  och vaniljglass samtidigt osm jag pluggar svenska, lyssnar på musik och chattar med Julia :) haha tur att man är kvinna,  män kan ju knappt göra 2 saker sammtidigt ;)

aja, nu ska jag berätta lite kort om min dag idag och vad jag ska göra sen.. inte så intressant men lite tidsfördriv till er som har tråkigt :

Vaknade typ runt tio idag, då gick jag upp och åt frukost with my family. Sedan fixade jag mig lite och plattade håret b.l.a..sedan pluggade jag engelskan som nu är klar :D sedan var de typ dags för lunch och sedan tog jag ett break i pluggandet och följde med mamma till Gränby en sväng. Köpte ansiktsmask b.l.a..letade även efter hårförlägning med hittade ingen :( Och nu håller jag som sagt på med svenskan..
Senare idag om jag hinner, eller  JAG MÅSTE HINNA. Då ska jag iaf  städa...
så detta är en typisk tråk söndag skulle man kunna säga -.- ;)
Men ganska skön också, för i övrigt så är jag förkyld också vilket är mindre najs...halsen värker..så då är det gott med lite glass :D yummie!





Ha en fin söndag allihopa, och förlåt för den dåliga uppdateringen.. vet faktiskt inte vad Bibbi gör idag!? :)
Men hon ska sova här på tisdag och så ses ju vi imorgon!

Ha det bäst! Puss// Juju♥

Kommentarer
Postat av: Ida

mysig blogg ni har! :)

Kram Ida!

2010-01-17 @ 23:54:50
URL: http://liitenida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0