Bibbis dag (med juju)

Hejsan hoppsan! Just nu sitter jah och äter mellis :) det blev två mackor med ost <333 Me lovve!
Ja, iadga har jag varit i skolan med Juju! Vi hade bla. matte,no och idrott. Men på idrotten gjorde Juju illa sig, hon snubbla och tog imot sig med handen. Alla trodde att hon bara ramlade och vi var mitt i en lek, så alla gick fram och sa typ: Tagen och vi hade typ 12 tagare så det gjorde mer än halva klassen. men såg jag att hon låg kvar där så jag gick fram och frågade om det gjort ont. Så hon visa sin hand, fett scary :S Hon hade skåpnyckeln på en tofs på handen och fick in nycken i hanflatan :( Så vi fick gå till syster som fixa men sen så kände syster på hennes handled och då skrek Juju till. Så syster ba: Ojojoj, det här var inte bra! Det kan ha gått av något litet innuti. Så om hon fortfarande har ont om ett tag kanske hon måste röntga :( My poor bby<33 Så hon åkte innan sista lektionen för att det gjorde så ont och så blev hon typ asvarm och så :( Lovve yaa hony.

Från en sak till en annan nu ska jag baka :)
Blåsar från Bibbi♥ (något mellan Juju och mig)



Kommentarer
Postat av: juju

tack för all hjälp idag gumman!:)Du är guld värd!



Älskar dig, många blåsar ;D<33333333

2010-01-13 @ 16:47:01
URL: http://johannaspalatz.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Naaaaawww, Du är platina värd <333



Älskar dig mer, största blåset

2010-01-13 @ 17:52:12
URL: http://bibbiojuju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0