Varning, Långt inlägg :)

Hejsan svejsan Bibbi is blogging !
Just nu sitter jag här och smuttar på en kopp te :P Mums det är så gott, Mitt och Jujus favorite-te faktiskt. Det heter Rabarber och Grädd! Så otroligt gott ! Detta har vi bara hittat som Willys egna märke. Men det hursomhelst gott ! :P
Idag har vi båda två varit i skolan, som vanligt ! Hahaha händer inget särskilt i mitt liv just nu :)
Men i dag hade jag Franska prov. Ucsh ! Gillar inte prov, fast jag knppt inte behöver plugga. Hahaha mina kompisra säger att jag bara behöver titta på sidan för att komma i håg. Fast dem vet ju inte hela sanningen, Jag pluggar som en jäkel varje dag tills provet är ! Oftast samma dag som vi får reda på vad vi ska ha prov på startar jag :) Hahaha vissa kallar det plugghäst andra kaller det smarties ! Jag väljer i alla fall att bli kallad smarties :P Jag har ett prov i morgon med , i svenska fast det kommer nog inte gå så bra! För det handlar om satsdelar Och det är ordklasser fast för meningar ! Och så har vi bara jobbat med det här området 3 lektioner (jag bara 2, var sjuk första gången) så jag tycker inte att det verkar så allvarligt. Hahah våran lärare sa tom att vi skulle plugga till det provet i franska istället för det i svenska ! Så hur seriöst kan det vara ?
Kommer som vanligt åka buss med Felicia Älskling till skolan :) Sen på kvällen ska Jujumed till våran familjs vänner (vi hade lovat att hälsa på och sedan bestämde jag med Juju att hon skulle sova här). Andledlingen till at hon ska sova här är för att vi ska rida på fredag och behöver inte komma lika tidigt som dem som bor vid skolan. Det gör jag inte den här veckan . Jag bor i Gränby eller Löten då men det ligger typ exakt brevid. och då behöver jag vara i stan kvart i 10 i morgon bitti. Så om Juju sover här får hon också sovmorgon :D Dels får vi sovmorgon båda två och så får vi sova över. Vilket är bra, eftersom hon ska till sin pappa i mora i helgen ! Det vra nog allt ! Puhh !!

Nu ska jag gå och lägga mig typ. Godnatt-kramar från Bibbi♥

Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Ja! Chips är det bästa som har hänt mänskligheten!

haha nej, okej... man ska kanske inte överdriva ;)

2010-02-10 @ 23:01:13
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Hahaha, det stämmer ju faktiskt enligt mig ! :P

2010-02-11 @ 18:17:12
URL: http://bibbiojuju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0