Vad har hänt ?

Tihihi, Bibbi här :D Idag har jag som sagt varit med i en musikal, Trollkarlen från Inialand heter den . Musikalen är till småbarn om ni inte förståt det . Det var kul med all såttingar som vinkade, dem vart asglada när dem såg oss ! Fett gulliga alla var ! Nu är jag i alla fall hemma, för några timmar sedan alltså. Ska städa rummet, plugga och fixa naglarna. Har redan gjort några försök på naglarna, men blivit lite förbenad !! hahahahahaa i morgon ska jag nog vara med Juju, jag har ju inte träffat henne idag :( Så det ska jag nog gjöra efter skolan. Får se till att plugga lite till vårat engelska prov vi har på torsdag då. Nu ska jag kolla på nyheterna och se om våran musikal visas, den brukar gjöra det och det kom folk därifrån tror jag, det var i alla fall nån kanal som var där !
Btw, vad har hänt med alla besökare, glöm inte att klicka in hit !
Pussar :-* /Bibbi♥

Uppdatering:
Hahahaha Vi var med, klicka här för att kolla hahah jag står till vänster och har typ en gul tröja och en vit kjol. Hahahaha vf räcker jag upp handen eller något ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0