tröttis

Hej allihopa! :)

Tänkte inleda detta inlägg med en gäääääsp! Shit vad jag är trött, puuuuuh!

Har ni haft en bra tisdag? Det har jag, är jäkligt trött bara.
Men det har varit rätt bra i skolan idag, förutom att Bibbi inte var där, för de var lite små tråkigt! :(
I missed you bby, Men ja hon var inte i skolan för Bibbi har haft en musikal med sin kör idag som ni redan vet :)
Hoppas de gick bra hjärtat!

aja, kom hem för typ en timme sedan och då slog jag på tv:n och kollade på one tree hill
som redan hade börjat :@ ;)
Nu har jag hoppat i mysbrallorna och ska snart sätta mig och plugga lite inför engelska provet på torsdag :)

See you all!

Pussar// Juju♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0