Tittut !

Hejsan svejsen alla underbara läsare !
Just nu är jag på gott humör ! Juju är på väg hit och hon ska sova här för första gången (jag har sovit hos henne tusentals gånger, okej 2 då). Vi ska ha det mysigt hela kvällen och i morgon ska vi rida i Agersta :) Jag var en ''hästtjej'' när jag var litn fast nu är jag fan rädd för hästar ^^
Nej, men det är lite läbbigt det där med hästar ! Hahaha så vi ska ha det mysigt i kväll och i morgon på dagen . I morgon eftermiddag ska ju Juju åka till sin Pappa i Mora. Åhhhh Vad trååååkigt !! Kommer sakna henne sååååååååååå mycket ! Men nu kanske hon kommer snart, så jag ska bära ner hennes säng från förrådet :)

Hörs sen och det kommer nog mycket bilder då, hoppas jag !

// Bibbi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0