Tittut :)

Hahhahahaha, vill jag inleda det här inlägget med :D Känner mig glad, trots att jag skar min på rakhyveln i duchen nyss :) Tillomed det skrattat jag åt. Ingen aning varför denna plötsliga glädje ? Strunt samma, jag är i vilket fall som helst glad åt jag är glad ;D Jag har ju varit i skolan idag med Juju, inget speciellt. Vi hade engelska prov och så fick jag tillbax ett annat prov. Det gick mindre bra, eller otroligt dåligt kan vara ett bättre uttryck ! Jag fick bara 33/56! Jag blev i alla fall godkänd !! Man blev goskänd vid 30. Det var prov på satslära och det räknar jag inte med att ni vet vad de é. Knappt jag vet vad det är ! Det är typ ordklasser för meningar, som man typ håller på med i slutet på 8:an ! Skit samma. Godkänd är faktiskt okej :) Nu ska jag sova, blir dödstrött på morgonen asså! Hatar att gå upp tidigt^^. Hatar eller som pappa skulle rätta mig '' ogilla stark'' tidiga  mornar (stavning kan man ju ha lite problem med om man är jag :) Snart låter jag ZZZZZzzzzzz så natti natti <3

Take care // Bibbi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0