Språkresa?

Hej, Bibbi blogging :D
Idag har jag varit i skolan med min älskling som var vääääääldigt saknat <33 Vi har haft vanliga lektioner, men vi försökte prata engelska hela dagen, fast det gick inte så bra, för det glömmde vi på en gång! Men nu tänker ni säkert, varför ska man göra det då? men det finns en anledning!
Vi har pratat om att åka på språkresa till .................


EASTBOURNE!!!!


Det är i sommar och kostar ca. 8 000 :) Man är där i 9-10 dagar? Man går i skolan 3 timmar per dag (inte på helger och den sista dagen då man åker till Brighton) Man åker till London & Brighton. Man går på shoppingturer, BBQ på stranden, Stranddagar, fototävlingar, shoppingtävlingar? och bowling. Man gör mkt mer men jag kommer inte ihåg all så här i huvudet :D Men jag och Juju funderar på att åka, eller jag och Juju har tänkt klart, det tog typ 3 sekunder att göra, men våra föräldrar (stavning?) ska ju tänk också så vi får väl se! Önskar mig det och en kamera i födelsedagspresent (lång tid kvar men ändå). Båda är ju något med resan. Jag kommer aven att jobba dö-mycket på mammas jobb innan jag åker för shoppingpengar :) Jag skriver mer i morgon !


// Kramar Bibbi♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0