Rätt dålig uppdatering !

Sorry för ganska dålig uppdatering nuförtiden ! Ska försöka blogga lite mer varje dag ! Jag bloggar ju lite mer än Juju, men hon har ju en egen blogg också, jag med för den delen men bloggar inte! Funderar på att starta om med den bloggen :D Vi får väl se ! I sånna fall säger jag till . I dag har jag varit och handlat, linda skulle ju kommit, men hon ville typ inte  så jag har fixat lite i dag, och så vaknade jag halv ett i morse/på dagen . Så klockan var typ fyra när vi kom hem från ica maxi :) Sen har jag kollat på melodifestvalen ! Faktisk rätt bra artister i kväll. Jag gillade Elin Lanto och Darin mest !

 

Take care :-* // Bibbi♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0