Juju is blogging!

Hej hej dudes and stuff!

Får återigen be om ursäkt för sur update igår, men skyll inte på mig utan på blogg.se!
Asså ååååh jag får fan damp cp ryck! :@ funkar aldrig längre..bajs!

aja, nu bloggar jag iaf ;) har nyss kollat in dagens One Tree Hill avsnitt., ap bra!
 Har ni haft en bra dag?  Det har jag, eller den började inte så bra men jaaaaaaa..rätt okej. Fick gå lite tidigare från skolan idag för jag skulle till tandis (tandläkaren.) alltså inte tandregleringen för att kolla tandställningen utan vanliga, och jag måste bara säga en sak.. Jag har aldrig i hela mitt liv haft ett hål i tänderna och inte denna gången heller trotts tandställning :) hihi så sköter mina tänder gör jag i alla fall! :)

Nu ska jag käka mat och sedan plugga,blogga lite till och förbereda lite inför fredagen då det är friluftsdag  med skolan och sedan ska jag ju åka till pappa också! På friluftsdagen sk ajag föresten rida med Bibbi, hihi men det blir nog jätte kul..och imorgon ska jag sova hos henne, love ya!

Hörs senare (förhoppningsvis om inte blogg.se är cp villsäga;P)

Pussar//Juju♥

jag och min snygga "I am so Blogging this." t-shirt från Cubus 99:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0