Juju is also frisk ;)

Hej hej babes!

Nu är jag hemma, kom precis innan för dörren för att vara exakt. Mår rätt bra nu, eller ja alltså jag har ju som sagt varit sjuk i 2 dagar nu, är fortfarande jätte snorig och halsen värker men alltså jag är så gott som frisk igen för förut orkade jag knappt stå på benen ;). Men har varit i skolan idag och det var så kul att träffa Bibbi igen, jag älskar dig bff!<333 :)

Aja nu sitter jag iaf här vid datorn och lyssnar på musik samtidigt som jag snart ska börja plugga lite så att jag sedan kan titta på One Tree Hill med gott samvete ;) hihi! Ska käka lite mellis också, magen kurrar!

Vi hörs senare! Måste bara skriva e sak först: JAG ÄR KÄR
haha, japp nu vet ni det..;)

Pussar//Juju♥


Btw..
 idag är den 1 månad kvar tills Tokio Hotels konsert i globen! :D Kan ni fatta, BARA 1 månad tills jag är i globen och andas samma luft som mina största idoler ever! 1 månad tills jag kommer skrika halsen av mig på deras konsert. 1 månad tills jag får se min älskling in real life! :D Ja 1 månad till det mesta, till den bästa dagen NÅGONSIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0