Home :)

Hejhej, idag har jag (Bibbi) varit hemma nästan hela dagen för Juju skulle gå på stan med hennes bunnies, men dem ändrade sig och skulle åka till Gränby centrum och då frågade jag om inte vi kunde träffas, alla 4 . Det gick jättebra så jag tänkte att jag skulle gå ! Men när jag var ute så gick det inte så bra att hitta :) För jag gick lite fel från början :D Men tillslut hittade jag rätt och det tog typ en kvart att gå bara ! Och då hade virade jag ju bort mig lite. Det var faktiskt lite läskigt att gå där, brevid skogen och inte veta vart man var så jag ringde upp en av mina och jujus kompisar, Suhaila (sosso) Så jag pratade ett tag med henne sen gick jag och letade efter Juju, Malin och Louise! Så vi gick i några affärer och så men sen skulle dem äta ( jag skulle äta när jag kom hem) så vi gick till burger king och hade askul :D Malin ba:
- Ett sauer cream mål! Han i kassan ba:
- Sauer cream mål? Sen Malin ba:
- okej, vad är det för något da?
Då fick alla utom Malin skratt-feber!!!!
Hon fattade ingenting och visste inte vad hon sagt att hon ville ha :) Vi tänkte att vi skulle hinna gå i affärer efter dem hade ätit , men det hann vi inte !! För jag skulle vara hemma 8 för att äta, dem var klara med maten kl 20 i 8 eller något så jag ba shit, jag måste hem nu!! Så jag fick rusa hemmåt! Jag fick väldigt ont i fötterna, för jag hade lånat min lillasysters skor ( storlek 37, har 38 själv).. Ajajajajajaj va ont jag hade ! Så jag kom lite försent hemm, sorry pappsen :(

Samanfattning:
Jag har haft en rolig dag, glömmde skriva tt jag har bakat  cholkandbollar med syrra också :D

Blås, lite kraftigare blås, ännu kraftigare blås (en grej mellan Juju och mig)
// Bibbi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0