Hemma

hejhej kära läsare :)
Nu är jag, Bibbi hemma hos Juju. det var inte tänkt så egentligen, men jah hade inga nycklar och då skulle jag inte komma in, och så var det ännu en ursäkt till att träffas ! Vi gör det ju inte varje dag, om jag säger så (bortsätt från skolan) . Men nu är jag här i alla fall :D Vi har kollat runt lite på datorn, tittat på tv och ätit mellis so far ! Nu ska vi kolla på en film, ''the Hottie & the Nottie''. Den verkar asbra, jag har inte sett den, men Juju har (hennes film). Hahaha nås på Jujus lur (min trasig) från och med nu. Synd för er som inte har turen att ha vårt nummer !

// Bibbi♥

ps. Juju hälsar :*


Hahaha bjuder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0