Hejsan alla söta !

Hej , som sagt !
Länge sen ni hörde av mig ? Hahahaa ja, egentligen. Men det var i går tror jag ?!?
Strunt samma nu är jag här i alla fall ! Idag har jag träffat farmor :D Jag, pappa och linnea hämtade henne och åkte till gränby centrum :) Det var kul att träffa henne igen :D Det var tyvärr ett tag sen . Vi fikade och gick runt lite . Farmor köpte jeans och strumpor . Både jag och Linnea fick strumpor vi med :D Sen åkte vi hem. Sen dess har jag kollat på tv och fixat lite hemma. Och nu sitter jag här vi datorn i vardagsrummet . Ska dricka några koppar te ! Känns som att halsen ska gå av !! Jag låter som en jä*la kråka !! Nu går jag och kokar vatten :D

Viskningar (det ända som hörs av mig)// Bibbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0