Hej hej ^^

Nu är det jag Bibbi som skriver :D Jag och Juju var på springbreak i går med michaela. Hade rätt kul faktiskt. Hahaha innan vi kom dit gjorde vi en massa saker,
Efter skolan hände detta:
Vi åkte hem till Juju, för att hon skulle packa lite.
Blev skjusade till sta´n av Jujus mamma.
Gick och letade efter tröja med nitar på till mickis.
Hittade inga tröjor till mickis.
Sågen ''levande-emo-porrtidnig'' tror vi :D
Gick hem till mickan och lagade carbonara.
Blev sminkade av Jennifer, hemma hos michaela.
åkte buss till grand.
var på grand hela kvällen :D

Det var min och Jujus dag/kväll igår.
Nu ska jag klä på mig och följa med pappa och handla, sen kommer linda hit. Maybe att hon sover över, ho knows ?!?

Älskade Juju har blivit magsjuk :( Det är trokigt. Hon skulle egentligen varit på toget till mora by now, men ska inte dit eftersom hon blev sjuk :(

Krya på dig älsklingen // Bibbi♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket älskling!;*<3333

2010-02-20 @ 17:10:00
URL: http://johannaspalatz.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-02-20 @ 20:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0