Halsdukar på!

Hejsan alla friskprickar :D Vad gör ni då? Jag har spenderat hela gårdagen och hela dagen hittills idag framför tven. Får damp på vad som är på vanliga tv kanalerna på dagarna så det blir disneychannel, disney XD och nikelodien (stavning?) . Men där är det bara tarsan och danne fantom ! Usch, det som är bra är typ sonnys chans och magi på waverly place. Hahahaha ni kan skratta er lyckliga på min töntighet :D Jag är ju fortfarande sjuk tyvärr. Tråkigt att ha så ont i halsen. tror inte att jag har feber nu, men det hade jag i går. Jag somnade framför os. Fast det skulle inte varit så svårt även om man var hur frisk som helst!! Det är ju aptråkigt!

På med halsdukarna (låter som en mamma) // Bibbi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0