Gud vilken bra bloggerska jag är..or naaaaat!

Hellu sweeties!

Ja som Bibbi redan skrivit så har ju hon varit sjuk och hon tycker att jag skulle ha bloggat lite  här
men sanningen är den att det har gått rätt bra för min egen privata blogg nu så att jag har försökt uppdatera den bra och så..och då har jag liksom inte haft någon inspiration att skriva här. I´m sorry! Men så är det..
försöker blogga här när jag orkar och hinner :)

Igår fyllde min älskling Danny 24 år :D GRATTIS ÄLSKLING!<3 (fast de skre vjag i min egen blogg igår ofc ;D)


Och SNAAAART(!) om BARA  6 fnutte dagar är de dags för Tokio hotels konsert i globen och jag längtar sönder mig! GUUUUD! :D WAWAWAWAAAAAAAAAAAAA!

aja, men haha här kommer lite övrigt babbael om min dag ;) :

Haha herreguuud vad dålig kondis(kondition) jag har! Shiiit!
Jag, Emma och Julia skulle ju ner på stan idag och eftersom att trafiken är hemsk så
så bestämde vi oss för att gå både dit och hem. Fyfan säger jag bara...
alltså det var inte jobbigt att gå då, eller jo lite kanske...all snö :S

Men alltså ni ska se mig nu, shiiiiit! Är helt slut av att ha varit ute idag,
haha ja det är ovanligt att jag är ute måste jag säga...
Eller ute är jag väll varje dag men alltså långa stunder är jag nästan aldrig!
tahahha ja skäms ju :S ;)

Jaja, thats who I am! Men shoppade lite små saker iaf :)
Kan visa senare, men köpte :lösnaglar,halsband, en ring och så köpte jag en birthday present till underbaraste
Emma som fyller 14 år imorgon!:D Älskar dig!
(och haha, nu tänker ni väll "hur fna kan hon köpa grejer till Emma när hon är med..!?"men asså först sa jag att den va till mig men hon fattade senare att jag köpt den till henne ;P)

Nu aitter jag och väntar på att Julia och Emma ska komma hit igen,
Julia ska nog sova här inatt och Emma går hem senare :( Men hon ska åka på kryssning imorgon med sin familj/släkt eftersom hon fyller år då :)

Ha de bäst vi hörs senare!
Kraaam//Juju♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0