Frisk !

Hej Bibbi här! Jag har varit sjuk i måndags och tisdags så jag har inte haft ork att blogga ! Jag har mest siktat in mig på film-maraton i två hela dagar! Undra hur många filmer jag tittat på ? Många har jag sett två tillochmed tre gånger ! Ja, jag har sovit också. När man är frisk tycker man att nu kan man lika gärna bli sjuk så man kan vara hemma och göra vad man vill men det går ju inte, när man väl är sjuk, Då orkar man inte göra annat än att vara i sängen . DÅ ändrar man åsikt, för ett tag iallafall! Oturligt nog har Juju också varit sjuk fast hon var inte hemma i måndags och hon var inte i skolan i dag, men då var jag så vi ska räffas i morgon! Längtar såå bby! <33 Jag förutspår att mitt första ord är äntligen i morgon (första ord i skolan)! Jag ska gå och lägga mig snart, jag behöver sova !

A kiss god night / Bibbi♥


Bibbi för några veckor sedan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0