Förlåt

Hej hej dudes and stuff!

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag(förutom de lilla tidsfördrivet innan), men som Bibbi skrev så har jag ju också en egen blogg och ta hand om
men ska försöka bättra mig. HAr varit sjuk nu också så då har jag typ inte bloggat alls, inte i min egen blogg heller.

Men idag har jag städat, bort med alla majsjuke baciller! BLÄÄÄ!;(
Har jag gjort nått annat idag...låt mig tänka..!?
Nae, de har jag inte..sen jag städade klart har jag bara legat framför min lap top och tv:n och inte gjort ett piss.
Rätt skönt :)

Nu ska jag nog gå ut till mina små brorsor som för tillfället sitter klistrade framför tv:n ;)
Sedan blir de middag också.

Ha en bra söndag, puss//Juju♥



Jag och min sötaste katt Simba för någon dag sedan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0