barnvakt:)

Hej sötungar! :)

Just nu sitter jag i min säng och skriver och ska snart gå upp till dom andra som strax ska åka!
Pappa, Annci och Melwin ska till leksand och jag och Julia som också snart kommer hit ska vara barnvakt ikväll till små pluttarna :)

Dom lägger sig väll runt 19.00-20.00 så sedan blir det tjejmys,
för vi lär ju bli ensamma ett tag innan dom andra kommer hem igen. :P

Föressten, jag kommer inte hem till  uppsala förens på tisdag någon gång för att busvädret fortsätter
och jag kan helt enkelt inte ta tågen..för de flesta är inställda. :S
Så på tisdag åker jag bil till uppsala med Emma och Emelie J :D♥
Saknar dig Bibbi!:(

Men nu har jag inte tid att skriva mer beautiful!
Vi hörs senare ikväll när jag har tid, julia sover nog hät inatt igen i guess!:)
Ska basta ikväll när pappa och Annci kommer hem..:P
as najs!

Ha de bäst, puss//Juju♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0