44 frågor du aldrig fått förut (tidsfördriv)

1. Det första du tvättar i duschen? Håret
2. Gillar du kaffe? nepp

3. Hur mår du just NU? Rätt bra

4. Vem fick du senast sms från och vad stog det? från Emil:Japp:D

5. Berätta om din senaste dröm? Att jag och Bill blrv tillsammans och jag fick följa me dpå resten av deras  turne ;) haha önske tänkande!

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? nejj de skulle jag nog inte. ;P

7. Vad vill du ha just nu? sommar och M (aa'

8. Har du räknat till 1000 någon gång? Haha ja!?

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? slickar, x)

10. Använder du smileys? ja, typ jämt!

11. Har du träffat någon kändis? ja, :D På tal om de så saknar jag min Danny<3

12. Gillar du keso? Nae!;(

13. Vilken låt hade du sist i huvudet? Nothing on you-B.o.B

14. Hur många länder har du besökt? sverige,Finland,Turkiet,Grekland(Kreta)
15. Är dina föräldrar stränga? nja, tycker jag inte,lagom :D

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Haha skulle  nog va skit kul, men skulle inte våga :S;)

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Ja, JAG!;) Nej men mitt halsband jag har på mig.

18. Brukar du hyra film? De händer..

19. Var kommer du vara på lördag? Hemma hos pappa eller mamma tror jag :P

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Haha ja självklart! NEJ-.-

22. Vad åt du till lunch? Kött,potatis och bea

23. Har du lockigt hår? Nja, mer vågigt..

24. När grät du senast? Iförrgår kanske!?

25. Har du gått in i en vägg någon gång? OM jag har, de gör jag mest hela tiden ;)

26. Favoritårstid? SOMMAR!<3

27. Vem höll du senast i handen? Elin tror jag?

28. Sover du med TVn på? Nej, eller jo om jag somnar i soffan xD

29. Tycker du att du är gammal? Ja 70 bast fan ;) Nej.. 

30. Är du mörkrädd? JAAA :S :(

31. Gillar du ditt liv just nu? Jo..ja :)
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? nån gång :) 
33. Har du bra syn? Ja väldigt :)

34. Var är dina föräldrar just nu? Mamma är i kontoret och pappa är i mora, i bastun skulle jag gissa på ;D

35. Vad har du på dig just nu? underkläder, jeansleggings och mammas tröja + mina rosa tofflor :)

36. Vad var det senaste du köpte? Telia Refill:P

37. Hatar du mer än 3 personer? Oooooojaa!

38. Använder du sushipinnar? haha, nej kan fan inte med dom..hur gör man!?

40. Äger du ett vapen? Nej?

41. Gillar du ditt hår? nej!Vill att de ska vara långt!

42. Gillar du dig själv? haha har jag nått val? ;)

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? båda, på olika sätt.

44. Hur ofta använder du MSN? Förut: JÄMT!24/7 Nu: var och varannan dag.



Gud vad jag e vacker! NAAT!;)

 Puss//Juju♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0